Calitate

Depofarm si-a concentrat atentia asupra calitatii serviciilor inca de la inceputul activitatii.

Obiectivele noastre de calitate sunt urmatoarele:

  • cresterea credibilitatii companiei
  • nivel ridicat al satisfactiei clientilor
  • cresterea competitivitatii
  • adaptarea gamei de produse la cerintele clientilor
  • comunicari rapida si deschisa in relatia cu clientii
  • calitate ridicata a serviciilor prestate
  • mentinerea sistemului de Management a Calitatii conform Ghidului de Buna Practica de Distributie



Departamentul de Calitate are ca obiective principale:


1. Asigurare suportului pentru departamentul logistic

  • Distributia medicamentelor se face doar la clienti autorizati si validati
  • Desfasurarea intregului proces de distributie (receptie, depozitare, pregatire comenzi si livrare la client) este conforma Regulilor de buna practica de distributie in vigoare
  • Instruirea la angajare, continua si tintita a personalului implicat in procesul de distributie


2. Asigura calitatea produselor din portofoliu

  • Produsele sunt achizitionate doar de la furnizori autorizati si validati
  • Verificarea trasabilitatii produselor si a conditiilor optime de depozitare si transport
  • Tratarea deviatiilor
  • Stabilirea masurilor corective si/sau preventive in cazul depistarii unor neconformitati
  • Tratarea deviatiilor


3. Farmacovigilenta
  • Raportarea imediata catre producator a reactiilor adverse primite de la clienti sau echipa de vanzari


4. Reprezinta Depofarm SRL in relatia cu autoritatile in domeniu (ANMDM, MS, ANSVSA, etc.) si cu furnizorii prin participarea la inspectii si audituri
 
Regula de aur pentru orice om de afaceri este urmatoarea: Pune-te in locul clientului.

Orison Swett Marden