Depofarm si-a concentrat atentia asupra calitatii serviciilor inca de la inceputul activitatii.
Obiectivele noastre de calitate sunt urmatoarele:
- cresterea credibilitatii companiei
- nivel ridicat al satisfactiei clientilor
- cresterea competitivitatii
- adaptarea gamei de produse la cerintele clientilor
- comunicari rapida si deschisa in relatia cu clientii
- calitate ridicata a serviciilor prestate
- mentinerea sistemului de Management a Calitatii conform Ghidului de Buna Practica de Distributie
Departamentul de Calitate are ca obiective principale:
1. Asigurare suportului pentru departamentul logistic- Distributia medicamentelor se face doar la clienti autorizati si validati
- Desfasurarea intregului proces de distributie (receptie, depozitare, pregatire comenzi si livrare la client) este conforma Regulilor de buna practica de distributie in vigoare
- Instruirea la angajare, continua si tintita a personalului implicat in procesul de distributie
- Produsele sunt achizitionate doar de la furnizori autorizati si validati
- Verificarea trasabilitatii produselor si a conditiilor optime de depozitare si transport
- Tratarea deviatiilor
- Stabilirea masurilor corective si/sau preventive in cazul depistarii unor neconformitati
- Tratarea deviatiilor
- Raportarea imediata catre producator a reactiilor adverse primite de la clienti sau echipa de vanzari
Regula de aur pentru orice om de afaceri este urmatoarea: Pune-te in locul clientului.